Kampanja #plave usne

Kampanja #plave usne

Sa zadovoljstvom želimo sažeti brojeve koji su obilježili ovogodišnju kampanju povodom Svjetskog dana oboljelih od plućne hipertenzije. Kampanja je bila osmišljena da se provodi na društvenim mrežama, iz razloga što nam situacija sa virusom Covid-19 nije ostavila previše drugih mogućnosti. Naziv kampanje PLAVE USNE povezan je sa jednim od simptoma koje oboljeli često imaju, pa smo potaknuti time pozvali građane da nam pošalju svoje slike plavih usana u znak podrške, a da svoje profilne slike ukrase okvirom sa naše stranice. Zahvaljujemo mnoštvu onih koji su se odazvali i uredili te nam poslali svoje slike, na žalost previše je toga da bi ih sve objavili.
Neki su se popeli na planinske vrhove, a jedna manja skupina trkača odlučila je trčati od Sesveta do Samobora u znak podrške. Nosili su majice sa našim logom, a u Samoboru dočekali su ih prijatelji i jedan divan pas kojem smo također obukli našu majicu sa porukom “Ostani bez daha za PH” Tog trena nismo ni slutili da će postati Instagram zvijezda i u 15 dana skupiti (do ovog trena ) 5.593 lajka na Europskoj stranici plućne hipertenzije, PHA Europe.
Na facebooku gdje se većinom odvijala kampanja “Plave usne” naše objave u mjesec dana vidjelo je 123.648 osoba, potaknule se 31.441 angažmana na objavama, u vidu dijeljenja, komentiranja, pregleda materijala, te 2.259 klikova na naše poveznice.
Također se ovim putem želimo zahvaliti web portalima i radio stanicama koje su 05.05. obilježile naš dan, te nas pozvale da gostujemo u njihovom eteru i podijelimo svoje priče sa slušaocima. Među zanimljivostima tu je naš Valentino Belavić, reper sa dijagnozom. Pozitiva koja nam daje poticaj i snagu da ne odustajemo lako od svojih snova.
Na kaju ovogodišnje on line kampanje možemo zaključiti da smo zadovoljni bojkama, ali se u budućnosti nadamo i veselimo sportskim obilježavanjima na kakve smo navikli prijašnjih godina.
Pozivamo vas da nas i dalje pratite i podržavate našu misiju podizanja svijesti o plućnoj hipertenziji.

No Comments

Post A Comment